ראשית אני רוצה לציין שהשיחה בינינו הייתה מעניינת ונראה לי שדיברנו על דברים שיעזרו לך לקדם את תהליך בחירת הנושא.
המילים שלך: "איך לנצל את הזמן?" נשמעות כזעקה, אבל אני רוצה לחבר אותן לתחום הסמינריון שלנו.
רבים בוחרים בקורסים שלי ללמידה מרחוק משום שהם רוצים ל"הרוויח זמן" כלומר לחסוך את הזמן שצריך להגיע למכללה ולהתאים את זמני הלמידה שלהם לעיסוקיהם האחרים, דבר שקשה לעשות כאשר לומדים בתוך המכללה. אבל מאחר והלמידה המתוקשבת מחייבת לארגן את הזמן כך שיהיה מספיק גם ללמידה הפעילה הנדרשת בקורס המתוקשב, מתקשים לעמוד בכך.
התופעה הזו מעידה על הצורך בתכנון ומשמעת עצמית גדולים יותר בלמידה בסביבה המתוקשבת.
חלק מהיכולת של אדם ללמוד מהבית תלוי במרכיבי אישיותו וחלק ניתן לשינוי אם 'עובדים' על עצמנו ולומדים להכיר את דרך עבודתנו וכיצד לארגן את הזמן. הנושא הזה יכול להיות מתאים לעבודה סמינריונית.
אפשר לבחון את ההבדלים בין למידה בשטח המכללה לבין למידה מתוקשבת מהבית ולאפיין את השוני בין השניים. השאלות מהם הגורמים המשפיעים על תחושת ניצול הזמן שלנו וכיצד לשפר את ארגון הזמן בלמידה מקוונת יכולות להיות שאלות שיובילו אותך להגדרת הנושא.
ראשית אני רוצה לציין שהשיחה בינינו הייתה מעניינת ונראה לי שדיברנו על דברים שיעזרו לך לקדם את תהליך בחירת הנושא.
השבמחקהמילים שלך: "איך לנצל את הזמן?" נשמעות כזעקה, אבל אני רוצה לחבר אותן לתחום הסמינריון שלנו.
רבים בוחרים בקורסים שלי ללמידה מרחוק משום שהם רוצים ל"הרוויח זמן" כלומר לחסוך את הזמן שצריך להגיע למכללה ולהתאים את זמני הלמידה שלהם לעיסוקיהם האחרים, דבר שקשה לעשות כאשר לומדים בתוך המכללה. אבל מאחר והלמידה המתוקשבת מחייבת לארגן את הזמן כך שיהיה מספיק גם ללמידה הפעילה הנדרשת בקורס המתוקשב, מתקשים לעמוד בכך.
התופעה הזו מעידה על הצורך בתכנון ומשמעת עצמית גדולים יותר בלמידה בסביבה המתוקשבת.
חלק מהיכולת של אדם ללמוד מהבית תלוי במרכיבי אישיותו וחלק ניתן לשינוי אם 'עובדים' על עצמנו ולומדים להכיר את דרך עבודתנו וכיצד לארגן את הזמן. הנושא הזה יכול להיות מתאים לעבודה סמינריונית.
אפשר לבחון את ההבדלים בין למידה בשטח המכללה לבין למידה מתוקשבת מהבית ולאפיין את השוני בין השניים. השאלות מהם הגורמים המשפיעים על תחושת ניצול הזמן שלנו וכיצד לשפר את ארגון הזמן בלמידה מקוונת יכולות להיות שאלות שיובילו אותך להגדרת הנושא.
בהצלחה
רפי